No stop loss forex handel


Floor Traders Metod med ingen Stop Forex Trading Strategy. Det här är en variation av Forex Trading-metoden för golvhandlare och den enda variationen är inte att använda en stoppförlust ursprungligen när du går in i en handel. Friskrivning Jag har inte provat det här själv, det är bara En idé som måste testas på ett Forex demo konto Jag rekommenderar inte att du följer detta system på ett live trading konto. Så om du blåser ditt Forex trading konto, så skyll inte mig. Hur golvhandlarens metod utan INITIAL STOPP Förlustarbeten. Nu är det tanken. När du går in i en handel baserad på handelshandlare för valutahandlare, är det enda du gör inte att placera en stoppförlust inledningsvis. Du kommer att placera en stoppförlust senare när marknadspriset Flyttar i den riktning du förväntade dig. Nu, varför skulle den här handelsideen ge någon mening. Tja, låt mig förklara. Du ser att golvhandlarens handelssystem fungerar genom att använda en 9 18 ema över och vänta på pris att vända och sedan sälja Eller köpa på fortsättningen av den ursprungliga t Rend. But här är det största problemet med floor trader s forex strategy. you kan verkligen inte hitta den exakta vändpunkten när marknaden slutar sina mindre omkastningar för att fortsätta på motsatt sätt det dess ursprungliga riktning. Så lite av ett gissande spel när Du letar efter handelspost genom att använda bakljusstakar eller använda överträdelsen av låga nivåer av tidigare ljusstakar som inmatningsställ. Så vad betyder detta om du redan har handlat och marknaden inte har väntat att fortsätta i sin Ursprunglig riktning. Väl det betyder beroende på hur långt du har ställt din stoppförlust, kan din slutförlust vara på väg att bli slagen eller du har redan slutat i din handel. Sound familiar. Och när din handel blir stoppad, börjar marknaden Att fortsätta i sin ursprungliga riktning. Följande forexdiagram nedan borde få dig att förstå detta koncept bättre. WHHEN BEHÖVER DU ATT STARTA ANVÄNDA STOPPSTOPP I DETTA HANDELSYSTEM. Dessa är bara några förslag så att du borde se vilken som är på E fungerar bäst för dig och provar det. När din handel går i riktning som förväntat och börjar bilda lägre toppar som visas i diagrammet ovan måste du använda svängpunkterna för att flytta din efterföljande stoppförlust och börja låsning i vinst Tills du blir stoppad eller ditt vinstmålnivå pris blir hit. or när du har placerat en kort handel och sedan stänger en ljusstake över 18EMA-linjen måste du aktivera en stoppförlust genom att placera den var som helst från 3-15 pips ovanför den höga Av den ljusstaken och detta bör bero på hur mycket risk du är villig att ta Om nästa ljusstake öppnas och inte går högre än föregående ljusstake och marknaden börjar falla tillbaka, använd sedan efterföljande tekniken som nämnts ovan-låsande vinst Som marknaden fortsätter att röra sig lägre. Du behöver för att se din handel. När du använder golvhandlare metod utan stoppavbrott, här är några viktiga saker att tänka på. Du kan inte lämna din handel och gå och lägg dig om du vill Är ett levande konto Varför Eftersom du inte har en freaking slutförlust ännu Du måste vänta tills du ställer din stoppavbrott och kanske har låst sätt några vinster då kan du koppla av. Inte handla det här systemet när en stor forexnyhet handlar om att Släppas snart. Vet hur mycket risk som slår du är villig att ta på ditt Forex trading konto innan du går in i en handel Håll denna figur i ditt sinne medan handel Om du ser att handeln inte går som planerat och pappersförlusten i din handel Konto börjar slå din risknivå och sedan gå ut. Det är bättre att du förlorar lite pengar på ditt handelskonto och vänta en annan dag för goda möjligheter att handla än att ta en stor träffavbrott på ditt handelskonto som avsevärt försämrar ditt handelskonto Och tar lång tid att ta tillbaka till det ursprungliga handelsbalansräkningen, om du är så bra annars, är du busted. Golvhandlaremetoden utan stoppavbrott är ett system som gör att du kan undvika de initiala prispigarna strax efter Dina handel poster genom att inte stoppa en förlust förlust ursprungligen Detta är vad detta handelssystem verkligen handlar om. Dock måste du aktivera stopp förlust när handel rör sig antingen positivt eller du ser ljusstakar stänger över 18ema linje för att sälja kort handel eller stänger under 18ema Linje för en köp lång handel. Lämna ett svar Avbryt Svara. Nacked Trades inga stopp förluster. Jag har en handelsstil som jag ville dela med dig, jag använder ett grundläggande system men utan stopp förluster istället jag säkrar mitt ställe så jag köper Och sälja samtidigt Detta låser beloppet i mitt konto så jag förlorar inte pengar. Det är inte så perfekt som det låter, det är fortfarande en stor mängd risk. Hur jag har gjort det här är väldigt enkelt. Jag använder en 10-dagars Och 25 dag MA för signaler på en 4 timmars diagram. När jag får en trigger jag köper och säljer samtidigt behöver du en brooker som tillåter denna FXCM, och Interbank och så vidare Så oavsett var du hamnar På marknaden låser du in. Såklart väntar jag på en annan triger av uppen Plats riktning innan jag låter ett kontrakt gå. Låt gå över en handel. Jag får en signal öppna två kontrakt köpa och sälja Vänta på en signal om motsatt dirrection, släpp vinnande kontrakt pickup annan köp och sälja. Vet du har två kontrakt går att Dirrection så om den första handeln var ett köp och det gör 300 pips och på din sälja -300 pips Du gör din vinst när marknaden kommer runt Du måste överväga par du använder GBP USD fungerar för mig eftersom det trender båda riktningarna detta Är en långsam metod, och om din en rookie vid handel får du bli rädd när du ser negativa ståndpunkter, det är s månader som jag har gjort 1000 pips, andra månader där jag var tvungen att vänta ut innan jag kan få betalt om du verkligen vill För att se vad jag gör på din char 10 ma och 25 ma på 4 timmar varje gång det korsar, föreställer du en sälja och ett köpsläpp ett kontrakt när du får en motsatt signal och hämtar ett annat köp och säljer. Denna strategi är en mycket Långsam en, det är inte en snabb breakout-strategi eller något du behöver Att kontrollera varje dag Även när du använder 4-timmarsdiagrammet är det verkligen hur jag zoomar in på det dagliga diagrammet Om du förstår vad jag menar Så det är därför jag håller med 4 timmarna för signaler och jag tittar på varje dag för mer av en bredare syn att filtrera Ut några dåliga signaler. Så den handel som alla hänvisar till är den haussefulla trenden på GBP USD prismönstret studsar av den lägre BB på det dagliga diagrammet. Bandet kan expandera vilket visar lite av en breakout och bryta High som är I april. Det är bra för oss i denna strategi. Jag är inlåst med Sälj som är -378 pips och ett 2-köp som är 756 pips, det ändras varje sekund, men jag är inlåst, mitt konto är säkring när jag får min tydliga försäljning på 4 timmars check dagligen se till att det är sant signal och låt mina köpkontrakt gå Observera att jag hade ett av dessa köpkontrakt i nästan 2 månader. På vägen ner kommer jag att handla för en köp och hämtning ytterligare en sälja och självklart Hålla fast vid min andra försäljning Jag hoppas att det här klarar det. Så jag antar att det under en vecka eller så kan jag få en signal för En säljer eller kan behöva vänta ett tag.06-28-2007, 04 42 PM. Join Datum mar 2007. För den näringsidkare som frågade vad jag skulle göra om min handelsmetod gick igen mig, det har aldrig riktigt hänt med Den punkt jag börjar panik om har det gått mig 150 till 200 pips men kom alltid tillbaka om det fortsätter att gå igen jag skulle säkra min negativa ställning så att det inte skulle dra till mycket vinst från mig och vänta på en annan signal.06 -29-2007, 06 19 AM. Join Date Apr 2007.Originally Postad av gaquino. For näringsidkaren som frågade vad jag skulle göra om min metod för handel gick igen mig, det har aldrig riktigt hänt till den punkt jag börjar panik Det har gått mig till 150 till 200 pips men kom alltid tillbaka om det fortsätter att gå igen, jag skulle säkra mitt negativa ställning så att det inte skulle dra till mycket vinst från mig och vänta på en annan signal. Om den här metoden verkligen fungerar för dig Var vänlig bifoga en detaljerad redogörelse för dina tidigare affärer Hur länge har du försökt detta system. Kan Force Index vara med You.06-29-2007, 01 48 PM. Join Date Nov 2006. Din metod är definitivt ett lågt och Hyper riskabelt system jag har sett många gånger på diagrammen att när trenden tar över, pris mycket Sällan vänder tillbaka Jag kan inte förstå hur du max förlust kan bara vara 200 pips Och av H4.There är något vi saknar här.07-21-2007, 07 43 AM. Join Datum Jan 2007.Originally Postad av gaquino. Hello all , Jag använder en 10-dagars och 25-dagars MA för signaler på en 4-timmarsdiagram. Jag har försökt använda Triggerline, HMA och Brain-1 indikatorer på ett dagligt diagram. Det kommer alltid att finnas små överlappningar kring trendändringar, men en gång är en trend Fångad, det är Boom Charlie Den riskabla delen är i startbenet Om den nya trenden visar sig vara liten, kommer det att finnas en liten förlust plus negativa swappar i en SÄLJS-situation vid nästa trendändring. Se till att du har tillräckligt Kapital för att klara denna sannolikhet innan systemet låses på en längre trend Det värsta scenariot är en häftig prisrörelse, wh Det är mer sannolikt att hända i ett H1- eller H4-diagram Ett bra alternativ är att säkra 2 par istället för att handla en gemensam valuta. Du kan sluta få positiva swappar även i tider av motgång Men naturligtvis är nackdelen behovet av extra marginal. Stilla , Swapparna är mycket bättre än de räntor du någonsin kan få från mafiabankerna. Ursprungligen postat av gaquino. Jag har en handelsstil som jag ville dela med dig, jag använder ett grundläggande system men utan stoppförluster istället i Säkra mitt ställe så jag köper och säljer samtidigt Detta låser beloppet i mitt konto så jag förlorar inte pengar. Det är inte så perfekt som det låter, det är fortfarande en stor risk involverad. Hur jag har gjort det här är Väldigt enkelt Jag använder en 10-dagars och 25-dagars MA för signaler på ett 4-timmars diagram. När jag får en trigger jag köper och säljer samtidigt behöver du en brooker som tillåter denna FXCM, och Interbank och så vidare. Så Oavsett var du hamnar på marknaden du är låst. Då väntar jag naturligtvis på en annan trig Jag har en riktning innan jag slår ett kontrakt. Låt gå över en handel. Jag får en signal att öppna två kontrakt köpa och sälja Vänta på en signal om motsatt dirigering, släpp vinnande kontrakt pickup annan köp och sälja. Vet du har två Kontrakten kommer att dirigera så om den första handeln var ett köp och det gör 300 pips och på din sälja -300 pips Du gör din vinst när marknaden kommer runt Du måste överväga paret du använder GBP USD fungerar för mig eftersom det trender Båda riktningarna är en långsam metod, och om din en rookie i handeln kan du bli rädd när du ser negativa ståndpunkter, det är s månader som jag har gjort 1000 pips, en annan månad där jag var tvungen att vänta ut innan jag kan få betalt om Du vill verkligen se vad jag gör på din char 10 ma och 25 ma på 4 timmar varje gång det korsar, föreställer du en sälja och ett köpsläpp ett kontrakt när du får en motsatt signal och hämtar ett annat köp och säljer. Jag kanske Saknar något här men bortsett från att betala för 2 spreads istället o F en vad är skillnaden mellan detta och bara väntar på samma signaler och gå in i en riktning på den punkten. Thread Min no-stop-loss strategi trading journal. My no-stop-loss strategi trading journal. Hello alla här nedan min Handelskonto efter nästan ett år, där jag använder Smalfi Metod 21 1. De starka punkterna i denna strategi, som bara gäller EUR USD, är pengarhantering, avsaknad av förluster genom att inte använda stoppavbrottet och användarvänlighet jag använder Bara väntar på beställningar, efter fasta regler och jag hanterar allt på bara några minuter om dagen utan stress. Jag kommer att uppdatera den här tråden med jämna mellanrum med uppdaterade resultat från mitt handelskonto och jag kommer att svara på alla dina frågor så bra som möjligt. FX-Men Honorary Member. Join Datum Jun 2011 Plats Santa Cruz - Bolivia Inlägg 1.972.Kalla mig när saker coes verkligen riktigt dåligt och hela ditt konto är utplånat Tyvärr men inte skydda kapitalet är lika smart som att röka på en bensinstation. Mästare och medlem. Anmälningsdatum Jan 2013 Plats Perth, Västra Australien Inlägg 746.A Stopp förlust rekommenderas starkt Lycka till. Join Datum Feb 2013 Plats Jamaica Inlägg 4. Det är inte sant att jag inte skyddar kapital Stopp förlust är inte det enda sättet att skydda kapitalet verkligen i min Opinion stoppa förlust skydda ingenting, men det ger bara pips till mäklaren. Join Datum Aug 2012 Inlägg 29.Skulle vara intressant lycka. FX-Men Honorary Member. Join Datum Jun 2011 Plats Santa Cruz - Bolivia Inlägg 1.972.It är inte sant Att jag inte skyddar kapitalet Stopp förlust är inte det enda sättet att skydda kapitalet, enligt min mening sluta förlusten skydda ingenting, men det ger bara pips till mäklaren. Om du tror det. Om du tror det. Jag skrev och läste flera Saker om strategi utan stopp och jag förstod att det finns väldigt dålig kunskap om det här sättet att tänka på handel. Människor är konditionerade av konventionellt tänkande och kan inte tänka annorlunda, därför har mäklare fortfarande glänsande dagar framåt. De uppmuntrar scalping The Mer sluta ta dig, desto mer pip S de tjänar Det här är så enkelt som att deras fiende. Köp och håll strategin. Förvänta dig inte att läsa någonstans att det finns en strategi som gör att du tjänar pengar med några handlar bara för att du kommer att få veta att det aldrig fungerar och du kommer att vara Förstört före soluppgången i morgon och trots allt. FX-Men Honorary Member. Join Datum Jun 2011 Plats Santa Cruz - Bolivia Inlägg 1.972.Originally Postat av gabryfdl. I skrev och läste flera saker om no-stop-loss strategi, och jag förstod att Det finns mycket dålig kunskap om det här sättet att tänka på handeln. Människor är konditionerade av konventionellt tänkande och kan inte tänka annorlunda, därför har mäklare fortfarande glänsande dagar framåt. De uppmuntrar scalping. Ju längre du tar, ju mer pips de tjänar. Det här är som Enkelt som att deras fiende. Köp och håll strategi. Förvänta dig inte att läsa någonstans att det finns en strategi som gör att du tjänar pengar med ett fåtal handlar bara för att du kommer att få veta att det aldrig fungerar och du kommer att förstöras före soluppgången t I morgon och trots allt. Din fiende Köpet håller bias, jag måste påminna dig om att du inte köper eller säljer någonting, bara trycker på siffror jag vet inte vilken typ av mäklare du tycker du har men inte alltid så är fallet utan SL Du riskerar hela ditt konto och med det här inte förlorar systemet är det väldigt lätt att bli girig. Förutom att köpa och hålla som du kallar det debiteras du dagligen i de flesta positioner, så igen, pojke och håll är din fiende. Lazyness har det s Pris, ju fler människor som du är där ute, desto bättre är det för mig. Join Datum Feb 2013 Plats Brasil Inlägg 1.Gabry låt dem förlora de inte förstår att Smalfi inte hitta något som inte redan existerar, han har bara perfekerat det. Join Datum Sep 2013 Inlägg 5.Originally Posted by gabryfdl. I skrev och läste flera saker om no-stop-loss-strategi och jag förstod att det är väldigt dålig kunskap om denna sätt att tänka på handel. Människor är konditionerade av konventionellt tänkande och kan inte tänka Annars, det är därför, bro Kers har fortfarande glänsande dagar framåt De uppmuntrar scalping Ju fler stopp du tar desto mer pips de tjänar. Det är så enkelt som att deras fiende. Köp och håll strategi. Förvänta dig inte att läsa någonstans att det finns en strategi som gör att du tjänar pengar med Några handlar bara för att du kommer att få veta att det aldrig fungerar och du kommer att förstöras före soluppgången i morgon och trots allt. Så Smalfi handlar om att stanna i att förlora affärer och komma ur positiva affärer rekommenderar du fortfarande det och hur går det med smalfi I 2013. Varför oss Från den senaste tekniken för att skydda dina pengar, se varför vi är den bästa handelspartnern. Regleringsbehörighet Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i Storbritannien. Kontakta oss Lämna feedback, ställa frågor, släpp av vår Kontor eller ring oss. Nyhet Kolla senaste nyheterna om vårt företag, händelser, handelsvillkor eller de kommer att kompensera för brist på handelsdisciplin. Du måste vara säker på din handelsstrategi och hålla fast vid din AC Nackdelarna med att använda slutförlust. Varför handlar vissa handlare inte om att använda stoppförluster Innan vi tittar på en Forex-strategi utan stoppförlust, låt oss överväga några saker. På en vanlig valutamarknad agerar en stopp-förlust Som till exempel. Om du köper till 50 och ställer en orderingång till 47 50, begränsar den din förlust till 5 Men på en snabbmarknad där priserna förändras snabbt kan priset du säljer skilja sig från Ditt stopppris. Dessutom kan en kortvarig fluktuation utlösa ditt slutpris i förtid. Välj i detta fall en procentuell förlust som gör att priset kan fluktuera. Var medveten om att du inte borde ställa en 5-stoppförlust på ett instrument som Fluktuerar 10 eller mer om en vecka eftersom du med stor sannolikhet kommer att förlora pengar på provisionerna från din stop-loss. Ett annat vanligt problem är insynen i stoppförlust. Det finns ett spel som vissa marknadsaktörer spelar, varigenom de kör stopp När priset är tillräckligt lågt, utlös sedan en massa stop-loss-order efter en ins Trument säljs till ett populärt stop-loss-pris, det vrider riktning och rally. En annan nackdel är att du ger kontroll över din säljorder till systemet. I volatila marknader kan det här kosta pengar. Det här är en av anledningarna till att vissa Handlare tror att handel utan stoppförlust är bättre. Men nybörjare bör inte ta detta råd direkt i stället först försök förstå vad en stoppförlust är - utbilda dig själv om dess grunder och strategier. Om du vill sälja Forex framgångsrikt måste du följa en effektiv strategi för hantering av pengar. Flertalet av handlarna väljer att använda stoppförluster. Stoppförluster är inte alltid effektiva och kan ofta leda till misslyckande för daghandlare. Om du är villig att försöka Handel utan stopp, det finns en specifik ingen stopp-förlust Forex strategi Men observera att trots likheter mellan Forex och börsen Forex handlare använder sällan samma strategier som aktiehandeln. För att tjäna pengar i sto Ck-marknaden köper du aktier och håller dem tills grundprinciperna ändras. Men bra Forex-handlare går inte bara in i handeln baserat på resultaten av teknisk analys. De måste också överväga de underliggande ekonomiska, finansiella och skattemässiga faktorerna. En tumregel för handel Utan stoppförlust är att följa trender. Det finns två huvudaspekter i den långsiktiga riktningen av en valutapar de ekonomiska fundamenten och landets geopolitiska förutsättningar. Grunden kan innefatta centralbankens räntepolitik, betalningsbalansen Siffror och regeringens politiska hållning. Standardprincipen är att om en lands ekonomi är stabil bör valutaen uppskatta mot valutor med svagare ekonomier. Grundläggande analys ger en långsiktig utsikt över en valuta. Handlaren måste helt enkelt vänta på att återkalla Gå länge på en viss valuta. Om en handel går negativ, kan den gå i högre grad än när hög hävstång är i spel. Men det finns några utom Joner till denna regel Om en korrigering kommer, ta en liten förlust genom att avsluta tidigare negativa affärer och omvända positioner för att dra nytta av den förändrade trenden. Om du bestämmer dig för handel med Forex utan stoppförlust är det viktigt att använda vinstskydd Strategier. Trailing Forex stopp-förlust i MT4.Stops don t bara hjälpa till att förhindra förluster, de kan också skydda vinst. För exempel, ta en efterföljande stopp-förlust Bakgrundsavbrott skyddar vinster som redan finns på bordet När handeln gjordes Betydande vinster, sätta ett stopp mellan ingången och den aktuella prisåtgärden. Detta gör att nuvarande pris kan fortsätta, om marknaden erbjuder mer vinst. Samtidigt bidrar det till att handeln inte kommer att förlora pengar. Näst upp är Gränsvärdet En gränsvärde avgår delar av en handel när marknaden förväntar sig en viss återbetalning men slår inte vinstmålen. För att undvika stora förluster, använder många Forex-handlare snabba stoppförluster. Men detta slutar ofta i flera små förluster som ca N snabbt ackumuleras. Så är det faktiskt möjligt att handla Forex lönsamt utan stoppförluster. Men för att en sådan strategi ska fungera måste du hålla flera saker i åtanke, inklusive handel i riktning mot trenden, samtidigt som man undviker att utnyttja marginalen Utnyttjande faciliteter Även att vara bullish på valutor som är fundamentalt starka. Om du vill försöka hitta en stoppstrategi, måste du förstå hur stoppförluster fungerar. Slutlig förlust Forex tankar. Stopp-förlust är ett populärt verktyg i Forex trading community och du kan eventuellt handla lönsamt utan det. Men när beslutet är helt upp till dig, rekommenderar vi inte Forex trading utan stop-loss. Kolla in ytterligare tradingalternativ med funktionsrika MT4 Supreme Edition trading platform. Please aktivera JavaScript för att se kommentarerna från Disqus. Risk varning Handel med utländsk valuta eller kontrakt för marginskillnader medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns en möjlighet th Hos dig kan uppstå en förlust som är lika med eller större än hela din investering. Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla risker. Innan du använder Admiral Markets UK Ltd tjänster, bekräfta riskerna Med handel. Innehållet på denna webbplats ska inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av Admiral Markets Group AS Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och Dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets UK Ltd Är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority FCA Register nr 595450.Admiral Markets UK Ltd är registrerad i England och Wales Under Company House Registreringsnummer 08171762 Företagsadress 16 St Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannien. Det finns många säkrade system runt och No Stop-systemet nedan är ett som handlas lönsamt. No Stop-systemet är en investeringsteknik som skapar en bra dollar Kostnadsgenomsnitt på alla transaktioner som ingåtts Av denna anledning är tekniken för mycket av ett paradigmskifte för de flesta konventionella näringsidkare som gillar diagram, stöd och motstånd och indikatorer. Det är strängt taget det är inte en handelsteknik. Det har dock blivit mycket populärt Som handelsteknik på grund av de korta vinster som kan göras No Stop-systemet handlar utan stopp Inga stoppordningsorder används alls, förutom när en grupp av transaktioner har ett positivt resultat och vi vill likvida hela koncernen av transaktioner Med en nettovinst Eftersom No Stop-systemet betalar i sina transaktioner regelbundet blir det en trend som följer med No Stop-systemet. Det finns inget behov av diagram när Använder detta No Stop-system när vi använder förutbestämda prisnivåer för att kontanter i transaktioner positivt. No Stop-systemet älskar prisspikes. Transaktioner kan eller borde vara långsama med en hastighet på cirka 3 till 4 per vecka. Eftersom prisnivåerna bestäms i god tid kan orderna Placeras i god tid så att No Stop-systemet tar väldigt liten övervakning. Tekniken är mycket systematisk och kan enkelt konverteras till ett automatiskt handelssystem eller expertrådgivare. No Stop-systemet är alltid i en försäljning och ett köp på samma sätt Tid och kan därför betala in på vilket drag som marknaden gör. Att vara i en försäljning och ett köp samtidigt skapade en häck. Förutbestämda kontanter i nivåer skapar ett prisnivånivå där positiva transaktioner kommer att inkasseras kontinuerligt fram till koncernen av transaktioner Är lönsamma. I enkla termer kommer du att komma in på marknaden på en viss nivå med en aktiv bukt och en sälja Du skulle ha förutbestämda nivåer där du skulle betala i positiva transaktioner För i Hållning man kan bestämma sig för att betala för varje 100pip-nätgaprörelse som görs på marknaden När priset rör sig 100 pips skulle du tjäna pengar i din positiva transaktion och sedan gå in i en annan köp och sälja transaktion på den tiden. Denna process fortsätter tills hela Transaktionsgruppen är positiv och då skulle du likvida Du skulle då börja igen - så enkelt som det behövs inte. Tålamod är den största dygden som krävs. Pengarna görs när priset återgår till några av kontanterna i nivåer om och om och om och om igen Igen som det gör. I ovanstående exempel bör priset återvända till startnivån efter att ha flyttat 100 pips kommer gruppen av 4 transaktioner totalt att vara positiv och du skulle då kontantera i oönskade transaktioner, banka dina vinster och börja igen. Den stora Risken för detta No Stop-system är starka trender med inga eller väldigt få omkörningar. Du kommer att förlora pengar i trender. Det finns dock specifika tekniker för att hantera och innehålla dessa förluster. Den största är att stjäla T med ett stort gallergap Vad är en trend på ett 5-minuters diagram kan vara en liten spik på ett dagligt eller veckovis diagram. Gapgap på mellan 150 pips och 300 pips har visat sig fungera bra. Man kan också variera rasterstorleken relativt Till trenden för att minska antalet obearbetade transaktioner. Till exempel har nätgap på 100, 200, 300 etc. Det andra sättet är att variera antalet partier som används när man går in i köp och säljer transaktioner på ett visst kontanter för att säkerställa Balanserad säkring. Trenden tenderar att skrämma människor bort från den här tekniken, men om man ser detta som en investeringsteknik och inte en handelsmetod, kan trenderna ha en minskad inverkan på den årliga avkastningen på marknaden. Marknaden trender bara 20 gånger på något sätt Talking Om avkastning på investeringar vissa nuvarande handelsgrupper visar avkastning på mellan 200 pa och 1000 pa på nuvarande investeringsnivåer Det finns många handelsposter tillgängliga för att backa upp det Ju längre du handlar om detta No Stop-system, desto lägre risk Och desto bättre är din avkastning Som sagt kan du förlora mer än bara dina stövlar hela ditt konto om du behandlar detta No Stop-system med respektlöshet. Succesfaktorer för detta No Stop-system är - Väljer lämpliga nätstorlekar, valutapar, mycket storlekar, Kontanter i tider och en investeringsmässighet Allt väldigt enkelt, om du har gjort det i några år. Detta No Stop-system är inte för alla men och är inte det bästa Forex-systemet sedan skivat bröd, men det gör det mycket bra för vissa handlare Tack så mycket Det är viktigt att veta om detta system eftersom användningen av principerna kan hjälpa din konventionella handel. För fritt tillgänglig information om detta No Stop-system söker du nätet för att inte stoppa valutahandel.

Comments